Saturday, November 15, 2008

SEMINGGU NYER STOK

abis breakfast aje, aku ajak rizal gi Mini Market beli barang basah for seminggunyer stok. memula tu aku ajak rizal gi TESCO tapi dia reject. ajak gi kedai yang doket giler ngan bengkelnya. so sementara aku duk pilih lauk kat sini bolehlah rizal jenguk bengkel. kaut sekali ngan abang n kasih, diaorang x leh ikut aku pilih lauk kat Mini Market ni, x terkejor aku maner nak pilih barang lagi maner nak jaga anak-anak lagi, kedai ni lak sesak giler ngan orang beli barang, nak kata murah rasanya murah lagi kat TESCO tapi x tahulah ramai giler orang sampai nak membayor pun kena beratur.


so semua sekali RM87.60 tapi 60 sen tu tak kiralah, kira halal ajelah, regular customer katakan. aku utang mamat cashier ni cendol mamak kat depan kedai dia sebungkus, aderlah menda yang aku kena belanja atas mulut manis dia ni yang tersangatlah manis nyer. asal datang aje, aderlah menda yang dia duk usik aku ngan anak-anak. nantilah yer, akak datang minggu depan baru beli. ari ni x sempatlah, laki aku nak balik cepat dah janji ngan mail nak kira stok kat bengkel. sabtu ma kena kira stok.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com