Thursday, November 06, 2008

DOKUMEN PENTING

mula-mula aku temankan rizal gi Balai Polis Taman Dagang, tapi aku x ingat dah masa ni nak snap gambar ke aper dah coz kepala aku asyik duk busy urus hal tu dah urus hal ni. rizal macam terkejut besar coz masa polis tanya apa yang ader kat dalam dompet dia jadi cam "blur" bukan sekejap tapi lebih pada 5 minit, so aku yang kena inform kat polis tu aper yang ader dalam dompet tu, segala urusan sekatan kad aku dah buat masa kat opis, aku terus tel on behalf rizal. cuma ada beberapa kad yang memerlukan rizal bercakap sendiri aku buat masa kat luar balai.

selesai part balai, aku terus bawak rizal gi Maju Junction buat ic sementara, pas siap isi semua borang aku tinggalkan rizal coz aku kena balik ofis jap sambung kerja, aku ada banyak giler kerja yang menunggu kat opis, so nak x nak aku kena siap gak, dan aku bersyukur sangat-sangat coz meeting kat KB dibatalkan kalu idak masak lah aku nak hadapi semua ni.

rasa sedih pun ader nak ninggalkan rizal sbb aku tahu dia mesti perlukan aku, dia maner pernah ilang barang, dalam kepala otak dia cam-cam ader, takut orang guna ic buat loan tu loan ni, ngan bank okeylah x kan lulus tapi takut ngan along, pastu takut orang asing guna ic tu pas tu jadilah kes jenayah. macam-macam lah yang dia duk pikiqkan, puas aku duk pujuk dan tenangkan rizal, lam 3.30 aku balik opis jap.


pastu lam kul 4.00 bila dah siap semua aku temankan rizal gi JPJ dan gi kedai gambar jap nak amik gambar for buat lesen baru. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, ari tu jugak lesen siap. segala masalah selesai tapi masalah kerja belum selesai, rizal mintak aku nemankan dia makan coz dari sejak dompet ilang sampai kul 4.45 belum makan aper menda lagi.





2 comments:

CuTeMiUt78 said...

memang kak, dlm keadaan sekarang ni.. memang kelam kabut jadinya..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

terlalu kelam kabutlah ari tu

 
template by suckmylolly.com