Thursday, November 06, 2008

LAPOR SIH

aku nemankan rizal makan coz laki aku ni lapor sangat termasuk lah aku, perut aku ni ha, dah berbunyi-bunyi mintak tolong di isikan cepat. kami makan kat food court maju junction, aku soh rizal makan nasi x nak. aku ni perut melayu, mesti nak kena jamah nasi gak.

sambil makan sambil tu rizal duk mengeluh kat aku, aku dengar ajelah coz aku tahu camner rasanya ilang dompet ni, rasa cam nak pijak-pijak aje saper yang amik tu. tapi saper curik h/bag aku memang pencuri tu agak bengang giler ngan aku coz aku x pernah bawak duit banyak lam RM5.00 aje, kalu nak beli barang baru bawak duit, kalu idak banyak tu ajelah aku bawak, aku jarang amik lunch, so x perlu duit yang banyak, kad bank aku x pernah bawak, IC emmmmmmmmmmmmm jarang kot, semua kat umah. aku cuma bawak pass kerja aje, lagipun aku dah ader pengalaman kena ragut, sejak dari ari tu aku langsung x pernah bawak duit lebih. kenapa aku cakap H/bag coz aku jarang-jarang sangat bawak dompet.

abis aje makan aku terus sambung kerja kat opis, rizal nunggu aku sampai kul 7.00 malam, aku plak sampai opis aje terus apply cuti, aku perlu berada di sisi rizal, dia sedang mengalami masalah yang belum pernah dialami lagi, so aku perlu ada disebelah nya untuk bagi rizal happy dan riang ceria, tak gitu????



2 comments:

CuTeMiUt78 said...

harus ler kak.. buat masa sekarang ni abg rizal perlukan semangat.. so as a wife kena la berada bersama dia kan kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah memang betul tu

 
template by suckmylolly.com