Thursday, November 06, 2008

TIPU KANAN TIPU KIRI

kalu aku ader masalah, rizal lah orang yang selalu ada di samping aku, dan dia tahu camner nak buat aku happy, so begitu jugak aku kena lakukan sesuatu untuk buat rizal lupa kan sekejap masalah yang berlaku. lepas maghrib aje aku terus ajak rizal nengok wayang kul 8.15 pm, kali ni biar aku yang pilih criter, aku pilih criter yang x banyak gunakan otak so aku ajak nengok criter TIPU KANAN TIPU KIRI. dia ikut aje coz kepala tengah berserabut.


tapi beb, criter ni cam HAMPPPPPPPPPPPPPPPPPEH GILER, aku ngan rizal boleh tertido lak kat dalam panggung, memang boring, kelakar tang maner pun aku tak tahu, camner lah aku boleh nengok criter cam ni. ni kalu dompet x ilang mesti aku kena sound, nengok criter mengarut tapi disebabkan rizal pun cam ting tong gak, so dia layannnnnnnnnnnnnnnn aje.

eh, korang, boring giler criter ni patutlah x der orang nengok criter ni, lam panggung wayang aku duk bilang x sampai pun 20 orang penonton nya.
Alhamdulillah pas nengok wayang, dalam kreter, rizal cam dah okey sikit, sikit ajelah...



2 comments:

CuTeMiUt78 said...

pandai akak ambil hati abg rizal kan.. tapi awat tgk citer tu.. memang citer tu boring yang amat..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang boring giler tahap cipan lah

 
template by suckmylolly.com