Friday, November 28, 2008

HAK MILIK KEKAL

asal petang aje kak rose mesti senget, kegembiraan nak balik kerja tu beb, tulah gelaran yang seri duk bagi kat besfren dier, ni mulut x dok insurans nih. mesti siap nanya aku dah makan ubat ke blum???? petang-petang cam ni mestilah boring, x tahu nak buat aper dah, sementara nak nunggu my dearest rizal datang, seri lah yang kena melayan. Dia sanggup nunggu sampai laki aku datang pastu baru dia balik. x perlah dia drive sendiri, nak balik kul braper pun x per. duk umah pun boring gak, baik layan kak rose yang senget ni kan??????

bukan sajer nak bergambor ngan pokok bunga ni, tapi aderlah sebabnya tuuuuuuu!!!! nanti ai story yerrrrr

gunakan air dengan bijaksana untuk siram pokok



aku kan x dok boss, dan kerja aku kan kena jaga Board of Directors termasuklah bilik meeting sekali kena pastikan semuanya bersih, teratur dan halitop, termasuklah pokok bunga kat dalam dan luar board room. maka kerja siram-menyiram ni serah pada ana. aku dah kena sound di abang zul. pokok sudah layu, sila siramlah yer dik... nanti BOD datang meeting kan semua terkejut siap cakap, eeee malasnya secretary nih...


x reti-reti lagi masuk ladies, amik air siram pokok bunga, siram pokok bunga




abang zul, saya suka kerja siram menyiram pokok-pokok bunga ni, sampaikan pokok bunga kat umah semuanya saya siram, tapi kat opis ni bukan percuma lah saya siram, ujung bulan time nak tukar pokok ni makanya kena lah jadi hak milik kekal rose. ingat tu HAK MILIK KEKAL ROSE okey tak??? jangan lak lepas tu semua duk cakap hak milik kekal memasing, harus aku moncung 14 depa.........X MO SIRAM POKOK DOH PAS NI

3 comments:

attyfir said...

kan main rose pose..maut lagi gtu

M4M4 MY4 said...

wah hepinye kak rose.. lama x singgah sini..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
pose x sabau nak balik, seri kalu snap gambor cam-cam gaya dia soh saya buat

mamamya
seri tu ha, suka buat lawak masa nak snap gambor

 
template by suckmylolly.com