Tuesday, November 18, 2008

JOGGING

aku dah gemuk, huwaaaaaaaaaaaaaaaa. aku cakap kat laki aku, badan aku dah naik mencanak bagai di letak baking powder. ngan selamba dia jawap dah bagitahu awal-awal tapi x nak dengar. tulah aku ni degil giler-giler, tetap nak gak makan sebanyak mungkin, nagsu makan cam nafsu 2 orang manusia makan. eji lagi kurang ajor, ader ke dia cakap aku bela hantu raya, tu yang makan sampai dok hingat ke diri.
so aku dengan gigihnya nak gi jogging, kuruskan badan lah kononnya. Nak diet tang makan tu cam kena pikir 2-3 kali kot, susah tu nak hindar tabiat makan. makan kan sedap. tapi x leh jadi ni..........


sekarang ni muka pun dah mula nak membengkak. leher pun dah nak jadi 2 tingkat, ke dah jadi 2 tingkat ni eji. aku cam x percaya ngan aper yang berlaku kat badan aku (cewah) tapi aku kena terima hakikat yang badan aku dah naik dan gemukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. so makanya aku kenalah gi jogging sambil kurangkan makan. bab yang nak kurangkan makan ni cam bercinta sikitlah nak buat.

x per biar aku carry kasih cam ni, biar leher turun jadi setingkat, boleh tak cam gitu???









0 comments:

 
template by suckmylolly.com