Tuesday, November 18, 2008

NAK KURUS PUNYA PASAL

so semalam kami anak beranak gi jogging kat park. wah rupernya ramai gak orang jogging waktu malam ni. aku jogging ngan abang, sementara mami n kasih duk lepak kat playground aje. abang danish ni memang kuatlah, dia boleh ikut aku pusing padang bola sampai 4 kali. perrrrrrrrrrrrrrrr memang kuatlah tenaga abang danish ni. tapi tulah aku ingatkan nak buat sampai 7 kali tapi kesian lak nengok abang, x kan aku nak dera soh abang jogging lagi, aku soh benti x nak, nak gak neman mama dia jogging, abang takut benor aku ilang.
kesian, berpeluh cam mandi aje, kain kat tangan tu pun boleh perah kot. sihat ni kalu berpeluh cam ni tapi kenapa aku lak yang tua gayut ni x kuar peluh. ke aku dah kurus kot, so x der peluh yang sanggup kuar. perasan lah ko, baru jogging 4 rounds dah rasa kurus. ehh tapi yelah, tetiba aje aku rasa cam slim lepas jogging.

orang yang gemuk cam aku ni mesti x larat nak buat banyak rounds, eji bolehlah dia kurus kedemping, 10 rounds pun no hal. aku ngan mami nengok ajelah eji yang berusaha gigih jogging, badan sekeping cam tu pun boleh dia cakap dah gemuk, kalu badan cam aku ni eji taruk kat kategori maner pun. x taulah aku





berdua kan lebih baik, kasih akan nemankan abang yang duk bercerita betapa penatnya abang duk jogging neman mama dia yang kemaruk nak jadi kurus lah kononnya




2 comments:

gee ryder said...

haa joging waktu mlm ke kak?
tp sama gak kan mcm org main futsal wktu mlm...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

gee ryder
waktu malam aje yang kak rose free, pagi nak tidoooooooooo

 
template by suckmylolly.com