Tuesday, November 18, 2008

DOA SORANG ANAK

bertuah nya idup ader anak yang boleh tolong mendoakan ibunya. semalam masa balik dari jogging aku cam tersepak batu, pastu luka lah sikit kat buku lali, so aku cam acah kat kasih cakap x leh shower sama-sama. sakit ni, dah berdarah dah luka. so kasih pun berdoalah ngan baca surah Al-Fatihah pastu hembus kat kaki mama dier soh baik cepat. nanti leh shower sama-sama.


aku pun usik kasih buat cam sakit giler lah luka ni, aku cam nangis giler ah coz sakit, tu yang x kasih tak tahan abis semua surah yang dia duk ngaji siang ari ngan mami dibacanya

Amin...............


9 comments:

Bellus Eruditus Scholaris Malaysiensis said...

good for you to have her... same like my daughter did to me when I was sick...

Aryana & Adrienna said...

pandai lah tacih nie...doakan utk mama dia...moga2 jd anak yg soleh sentiasa

CuTeMiUt78 said...

heh..heh... pandai kasih nak ubatkan mama ya

lily lotus said...

so sweet of her ;)
..sejuk perut ibu mengandung..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

bellus
tq very much

aryana
mudah-mudahan

cutemiut78
nak mandi punya pasai sanggup tu tolong ubatkan

lily lotus
sesungguhnya begitulah, mudah-mudahan

ina's said...

kasih anak yg baik dan cerdik :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ina
terima kasih, mudah-mudahan

edrina said...

oh..pandainya kasih.. sejuk perut dapat anak cam gini kan :-). So sweet :-)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

edrina
terima kasih.

 
template by suckmylolly.com