Monday, November 17, 2008

JOM BALIK

abis nengok movie aje, abang n kasih terus berlari nak main kat sini lak

rizal gi tukar syiling, x kan nak duduk saja je atas tu, x ruggedlah kan.

main kat sini, kejap aje lam 20 minit kot, kena balik cepat, perut laki aku ni dah berbunyi kret, krot mintak diisi.


kat lam lift aku duk pikiq nak masak aper yer, anak-anak nak makan aper yer.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com