Monday, November 17, 2008

DINNER



aku x dinner sama ngan rizal, aku neman laki aku makan aje, untuk laki aku, aku masak nasi goreng aje, kalu ari-ari minggu cam ni, rizal lebih suka makan menda-menda bergoreng or bersup, siang-siang dah makan lauk bagai, so malam simple aje. Tapi untuk anak-anak, diaroang lak x nak makan nasi goreng. nak makan burger, tapi roti dah abis, aku tengah berkira-kira nak gi kedai, jam dah nunjuk kul 9.15 malam. kan x pergi lapor perut.



tengah nak makan pun mata asyik duk pandang TV

3 comments:

attyfir said...

lapo lak tgk nasi goreng tuh

MOKCIK AZWA said...

salam..

besa la org laki nie kan..taim makan mata still menuju ke tv especially kalau ada rancangan yg menarik hati dorang iteww..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
jom makan

azwa
tulah rasanya semua orang laki memang camtu kot

 
template by suckmylolly.com