Monday, November 17, 2008

KEDAI RUNCIT


x leh jadi ni, kena gi gak kedai beli roti kan karang aku laki bini sedap duk tido tapi abang n kasih x leh tido coz perut kosong, pujuk soh makan tu lah, makan ni lah, tetap x nak, nak burger gak. kat bawah ader jual burger tapi abang danish cakap x sama cam mama dia buat. dia nak aku buatkan gak. nak beli jajan kat abang n kasih, tadik kat wayang baru makan, so aku beli sweets ajelah






see, 9.24 mlm aku gi kedai beli roti, jalan kaki ajelah, kedai pun bukan jauh sangat, 3 minit jalan kaki aje. kat bawah kondo ni pun meriah, ader orang meniaga sampai pagi, so suasana nya very da happening.

sampai kat atas aje, rizal ngan anak-anak tengah tunggu depan lift sambil abang amik pluang main bicycle




5 comments:

etomyam said...

ooo Gardenia...sungguh sedap dimakan begitu saja....(boleh pilih versi mana nak nyanyi)

kuIna Jentayutiara said...

isshhhh... rajin gak, kalu sy tunggu siang aje buat b'fast.

Bibu said...

cekci u ni kak..hehehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang sodap pun bila makan cam tu aje

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kuina jentayutiara
kena gi gak, nanti ader perut yang berbunyi lak

bibu
x derlah, baju tu yang pendek aje

 
template by suckmylolly.com