Tuesday, November 11, 2008

MAJU JUNCTION

semalam aku ada janji ngan member satu kolej, suzanna namanya, tapi sayang atas permintaan ibu comel ni aku x leh nak letak photo dia kat sini. dah lama x jumpa since masing-masing dah kerja. selama ni cuma main sms aje, tapi semalam zana ajak aku neman cari baju nak gi interview.
asalnya dia ajak aku gi KLCC tapi aku malah weiii nak menapak gi saner, so aku ajak gi Maju Junction ajelah, kat sini kan ada Nichi, macam-macam fesyen ada.
perut aku lapor masa nunggu minah ni datang, aku gi beli waffle lu, x hinggat punya aku tengah sedap menyuap tetiba ader orang datang amik tangan aku suap kat mulut dia. ewah-ewah

Masa nak gi Nichi, singgah jap kat kedai ni beli anting-anting, murah giler 2 pasang RM5.00. Beli jangan x beli..........
tapi masa nak masuk Nichi, aku lupa lah pulak yang baju aku pakai ni beli kat Nichi, baru last week aku beli. pastu tetiba aje member aku cakap "ehh ina baju ko pakai tu sebijik cam baju ni lah, ko beli kat sini yer" adohhhhhhhhhhhhhh, kantoi




ni lah dia baju yang aku beli last week, baju ni lak betul-betullah ader banyak pasang lak duk tergantung. sib baik orang x ramai. tapi aku pandai cover, aku cakap sebab tu lah aku suka shopping kat Nichi, fesyen dia up to date n tip top first class. sebenarnya aku pun malu gak, kalu ya pun aku nak pakai masuk nichi tunggulah sampai baju tu dah x ader.



0 comments:

 
template by suckmylolly.com