Friday, November 28, 2008

MASIH TERASA


some friends may appear to be kind and caring to you. turn around and you might get stabbed. Today i'm going to be talking about bad thing in my life when ai was younger.
aku ader satu kelemahan, kalu berkawan mesti aku sayang sangat kat member dan sanggup meluangkan sepenuh masa dan kasih sayang untuk besfren. tapi tulah dalam dunia ni kita tak boleh jadi terlalu baik kerana akan diumpat dan dikeji. begitulah juga yang terjadi sejak 6 tahun sudah. asal aku jumpa minah ni aje, mesti hati aku bengkak. asal aku bertembung ngan dier aje mesti aku pura-pura kena senyum sedangkan dalam hati aku hanya Allah S.W.T yang tahu sakitnya hati aku ni bila jumpa ngan dier.
what u did to me are so unforgiven.
Do you think its that easy to make friends again. after the backstabbing???????
can ai dont surround myself with backstabbers like u??????
so friend, next time dont backstabbed you friends especially your bestfriend.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com