Monday, November 03, 2008

PENGUBAT HATI KU

rizal x leh nak kata aper bila aku duk berkurung lam bilik selama sejam, x abis-abis aku duk menangis salahkan diri aku sendiri. tapi dialah pengubat hati aku. rizal ajak aku kuar dating, berdua aje, anak-anak semua dah rizal dodoikan kat depan tv, bagi tido siap-siap. senang nak tinggalkan, kalu tidak bercintalah. lam kreter macam-macam lawak rizal buat nak soh aku ketawa. macam-macam dia pujuk aku, katernya bukan x panjang dah, nanti panjang lah balik, memang yer, boleh panjang balik, tapi mata aku yang sakit duk nengok rambut kasih cam tu.
dah nama pun pengubat hati, aku ketawa gaklah bila dia wak lawak

tapi bila teringat balik, aku jadi tension balik............

aduh-aduh, kasih tercinta ni



2 comments:

CuTeMiUt78 said...

sib baik ada pengubat luka lara kan kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, sib baik kan

 
template by suckmylolly.com