Tuesday, November 11, 2008

SELESAI SUDAH

masalah anak-anak saya dah selesai, saya happy sangat ari ni

buat kerja pun best aje coz semua dah settle, pagi tadik saya amik half day coz kena gi cari kindy yang sesuai ngan abang danish. saya x leh lelapkan mata kerana memikirkan anak sulung saya yang ader penyakit malas nak menulis, jadi saya kena cari alternatif lain supaya anak saya lebih tekun dan rajin untuk menulis. saya kena cari tadika yang betul-betul boleh bimbing anak saya.


tapi saya bersyukur sangat kepada Allah S.W.T kerana keluarga sering berada di masa saya amat memerlukan sokongan, rizal x dapat ikut saya kerana ader kerja, nak cuti lagi? manyak cantik, so saya mintak eji nolong nemankan saya cari kindy for abang n kasih. thanks eji.


Actually, dari semalam lagi saya dah kesana kemari cari tadika yang sesuai biarpun ada sesetengah tadika tu dah tutup tapi saya tetap nekad nak cari gak penyelesaian untuk masalah danish ni. Rizal cam biasalah, dia relaks aje, katanya budak-budak lagi. Tapi aku memang x leh, otak aku duk berputar ligat duk mikir macam-macam. tapi Alhamdulillah segala nya dah selesai.



1 comments:

Cikgu Ije said...

comel lah doll kat kak rose punya side meja ng kat screen komputer tu~ sweet~

 
template by suckmylolly.com