Monday, November 17, 2008

SUNDAY MORNING

ai love sunday morning.
pagi ahad tu aku bawak abang n kasih gi taman, idok ler aku jogging, tapi sajer nak berehat kat sini sambil-sambil baca newspaper. tiga beranak semua belum mandi agi, just gosok gigi pastu terus gi taman, orang lain masih lagi beradu dengan asyiknya di atas tilam masing-masing. saja kononnya menhirup udara segar kat park ni

aku bagi abang n kasih main lu puas-puas kat sini sampai kuar segala anak peluh



makin lama semakin tinggi matahari, abang pun cam dah rimas ngan peluh yang menitik-nitik, terus abang ajak lepak tempat teduh







2 comments:

lieya_latif said...

wah rajin kak rose pagi2 hujung minggu dah bangun awal....siap bawak gi taman sume haaa.....tapi bagus tau...nanti segar jek ...lieya ni sabtu ngan ahad le selalu terlajak bangun.....tapi biase laaa...baru berangan2 nak bangun tghari ...budak kecik 2 orang tu dah memekak2 bangun he he he hehe....hancus program!!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

lieya_latif
bukan rajin tapi dah budak-budak tu sorang duk main mata kak rose sorang duk main telinga, lama-lama baik bangunlah

 
template by suckmylolly.com