Tuesday, November 18, 2008

TIRED

aku letih giler semalam, banyak kerja kat opis, board meeting dah dekat. Balik dari opis aje aku terus beradu. credit to eji yang amik segala mak nenek gambor masa aku tengah zzzzzzzzzzz. aku kalu kat umah memang x mengadap computer sangat. banyak giler kerja nak kena settlekan, sementara nak nunggu mesin duk basuh kain aku terlelap dan sementara tu.......
anak dara aku sorang ni duk bergaduh ngan abang sampai menangis, tu pun aku x sedor coz tido mati.


abang lak duk sembunyi di balik tilam kecik tu takut kena rotan di mami. suasana memang riuh rendah gilerlah ngan sore gelak ketawa dan tangisan anak aku, tapi aku memang x sedar, serius nya x sedor coz letih sangat-sangat. aku x larat nak masak malam tadi mintak tolong eji tapaukan tomyam aje, tapi alhamdulillah rezeki, rizal tapau lauk masa dia dinner ngan member malam tadi.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com