Wednesday, November 26, 2008

TOLONG-MENOLONG

Ida, ni lauk ikan kering yang ko bagi kat aku. best siot, kuah dia pekat giler. bertambah-tambah laki aku makan nasi. tapi disebabkan rumah aku ader pertambahan sorang lagi ahli keluarga, abang mat dah datang balik kerja kat KL, so aku tambahkan isi lauk ngan ikan kering + terung.


beginilah rutin seharian, setiap kali ari kerja, aku x cukup masa maner nak basuh kain, jemur kain, iron baju, semua nak kena buat, baju rizal lak bukan boleh masuk mesin, kena basuh tangan. so setiap kali ari kerja, rizal lah yang kena basuh semua pinggan mangkuk kat sinki, aku memang campak aje semua kat sinki, coz banyak kerja lain nak buat.




idup laki bini kenalah tolong menolong kan, tak gitu????



5 comments:

Bibu said...

mmg patut cenggitu kan kak?somi istri kena tulun2...tapi aku kene wat sendiri sume..wuaaaaaaaaaaaaa

Nurmala said...

bagus la kalau ada suami yg memahami.. jarang la nak jumpa kan?? lelaki tau balik kerja,relax je..kita ni yg bersilat..wakakak~~

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

bibu
dia kenalah tolong coz kak rose kena basuh baju dia guna tangan, banyak tu beb

Nurmala
bukan memahami sangat pun, kena buat coz baju dia sebaldi kak rose kena basuh

CuTeMiUt78 said...

ha'ah memang begitu kan kak.. lumrah suami isteri kena tolong menolong.. baru aman damai kan...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
kena tolong gak, kalu tidak saper nak tolong cuci baju rizal guna tangan

 
template by suckmylolly.com