Wednesday, November 05, 2008

WEE WEE

see, kasih malu coz wee wee kat cini, bukan kat toilet...........

al-kisahnya anak dara aku sorang ni teramatlah manja dan banyak lemaknyer kalu aku ader kat umah. Kalu duk ngan mami, kasih memang pandai sangat jaga displin, asal nak wee wee aje mesti gi toilet dan x perlu diajar-ajar. sekali pun kasih x kan wee wee merata tempat. tapi kalu mama dia balik, fail terusssssssssssss. asal nampak aje kelibat aku kat dalam rumah, kepak kasih mula lah berkembang ngan lebarnya coz dia tahu aku sememangnya x kan cubit or marah. gitu jugak ngan papa dier, abis kuat pun kami cuma tegur kasih very the nicely lah. kasih dengan selambanya akan wee wee kat tempat yang dekat ngan aku. Pastu bila aku mengadu domba kat mami, tau aper alasan dia bagi sebab takut kena rotan "tulah, tasih dah cakap kena pakai pampers, apa mama x pakai pampers kat tasih". macamlah duk ngan mami pakai pampers, pandai tul menjawab budak sorang ni.


3 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. blh gitu plak..

Suki Cida said...

hahah... cleaver gurl! gud reason

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
dia memang selalu bagi alasan cam tu

sukicida
memang nakal sangat kasih ni tau

 
template by suckmylolly.com