Thursday, December 18, 2008

4 BINTANG

criter pun dah abis, aku boring giler nak nunggu criter ni abis. sampai tertido pun yer. overall aku bagi 4 bintang for that story. 4 bintang coz kecanggihan compared ngan criter melayu yang lain. Tahniah gaklah to Yusri yang berjaya menjadikan cicakman ni hero malaya gilaan kana-kanak cam anak-anak aku. the story not detailed enough pada akulah. cam x beraper best sangat jalan criter dia lagipun more to IT. aku rasa cam best lagi cicakman 1.

my dearest rizal, pasai aper kita terlepas nengok story ni ngan anak-anak, kesian kat abang, walaupun dah beli DVD tapi x sama ngan nengok wayang. tapi kan beb, criter cicak man semalam yang bestnyer coz sore ac mizal tu merata-rata kuar kat speakers, anak aku cam jakun lak duk cari sore tu datang dari maner.





3 comments:

Anonymous said...

syoknyer g tgk wayang

Anonymous said...

syoknyer g tgk wayang

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

azie
terima kasih, memagn syok tapi bila masuk panggung, mata asyik ngantuk aje

 
template by suckmylolly.com