Thursday, December 18, 2008

MAJUK

alahai tuan puteri pucuk kelopang ni merajuk lagi, kali ni pasai aku x ikut kehendak kasih. ader ke nak nengok wayang soh beli ice-cream, mahu aku kena hambat kuar kan nanti. x pasai-pasai dapat malu "ni kaum maner lak ni, masuk panggung makan ice-cream"

puas aku duk pujuk bagai, tak jalan gak, aku memang dah sedia maklum kelemahan kasih ni adalah dengar sore bfren dia, so nak x nak aku kenalah call bfren dia yang tengah duk busy kat bengkel semak akaun ujung tahun

dahsyat giler oiii, kasih ni merajuk, eji pun x jalan, abang pujuk lagi x jalan, lagi haru bila dia soh bfren datang pujuk kat sini. aikkkkkkkkkkk lebih sudah lah ni


takat beli nak makan kat luar boleh, aku boleh nunggu, tarak hal punya, 2 kilo ice cream pun boleh telan, tapi ni idak, beli tapi soh simpan lam bag pastu masuk panggung baru nak makan. lam 15 minit gaklah si kasih ni duk majuk tapi lepas gayut ngan bfren baru okey. Alhamdulillah, nasib baik makan pujuk




0 comments:

 
template by suckmylolly.com