Saturday, December 20, 2008

ANGKAT KAIN DI JEMURAN, ARI NAK UJAN

malas-malas ngaji pun anak mama rajin sangat buat kerja umah, bertuah sangat mama dapat kasih tau...rajin sangat. kalu abang rajin ke dapur, kasih pun rajin jugak kan, kasih rajin angkat kain di jemuran

see, rutin setiap ari adalah nolong angkat kain. asal petang aje ataupun bila nampak mendung, kasih tanpa disuruh-suruh akan sendiri ingat untuk angkat kain. ni bukan aku yang ajar tapi berkat mami yang ajar cucu dia.


rajin tau, papa dia x pernah nengok kasih angkat kain, agak terkejut lah nengok kerajinan anak dara sorang ni. Tadi masa sama-sama lepak depan TV nengok story jodoh kat TV1, ari agak mendung, kasih terus ke balkoni angkat kain, papa pun ikut lah dari belakang, oh rupernya anak dara dia duk angkat kain. apalagi terus tersenyumlah bfren kasih pandang aku.

5 comments:

theconfused said...

huihhh.. rajin nyer anak dara sorg nih.. :)

bozzobattousai said...

klu nak melentur buluh memang kena dari rebung ye tak?

KV said...

wah, rajinnya anak dara!

dakgilachoc a.k.a nani said...

rajinnya anak dara akak..bagusnya...tak perlu disuruh2 yer..bertuah akak...

*salam singgah yer..kita dh linkkan akak*

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

theconfused
rajin kalu ari rajin sampai kalu ari malas sampai jangan criterlah

bozzobattousai
betul tu dik

KV
rajin bila datang ari baiknyer

dakgilachoc a.k.a nani
terima kasih, akak pun dah linkkan sekali

 
template by suckmylolly.com