Saturday, December 20, 2008

KAN MAMA X GO OFIS!!!!

nilah ayat hikmah yang kasih cakap kat mami bila disuruh ngaji, "kan mama x go opis" asal aku cuti aje mesti kasih x nak ngaji. dulu kasih lah yang paling rajin menngaji tapi sekarang ni terbalik lak, abang danish lak yang pantang dengar azan zohor aje mesti sembahyang pastu amik quran ngaji

tapi kalu kasih bila aku ader kat umah aje mesti ngelat x nak ngaji

so lepas kena rotan di mami baru amik quran nak ngaji


telekung pun x nak pakai, brontak punya pasail, x perlah cayang, asalkan kasih nak ngaji pun dah cukup baik, budak-budak x leh dipaksa sangat.

2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

betul2..bdk2 lau dipaksa lagi dorg memberontak kan..:)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

betul tu, lagi dipaksa lagi x nak menggaji

 
template by suckmylolly.com