Saturday, December 20, 2008

LAKSA

pagi tadi aku kan breakfast makan nasi berlauk so untuk anak-anak, depa berdua x biasa makan nasi pagi-pagi so aku belikan laksa untuk diaorang, tapi kuah ajelah yang aku amik, laksanya aku kena ganti ngan spaggetti coz abang ngan kasih tak makan laksa.

dah hasilnya bertambah-tambahlah abang makan.


kasih pun sama suka sangat makan kuah laksa ngan spaggetti, kalu tengkuk aku memang x leh telan spaggetti ngan kuah laksa, camner rasa pun tak tahulah anak-anak aku makan. tapi nampak abang ngan kasih makan cam berselera giler lah. tak apalah kan, asalkan abang ngan kasih kenyang udah cukup.
lepas kena sound ngan papa cepat-cepat kasih tukar tangan kanan, papa x der aje, terus tukar tangan kiri lak. dia ni memang kidal, dah puas duk ajor tapi kidal gak pilihan kasih


3 comments:

yatie sawanila said...

i suka gak makan spagetti ngan kuah laksa

dakgilachoc a.k.a nani said...

hehehe...ank buah kita ada sorang tu kidal jugak..selalu je nmpk menulis guna tgn kiri...lepas tegur baru nak tukar tgn kanan...budak2 kak..dah beso sok dia tahula nak mkn gna tgn kanan...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

aduh, best ker yatie

dakgilachoc a.ka nani
tulah akak harap camtulah bila beso nanti dia tahulah guna tangan kanan

 
template by suckmylolly.com