Friday, December 19, 2008

BFREN

kan dah cakap tadi dia pergi carik bfren kat luar, bfren lak tengah gayut ngan papa. x kiro dah papa duk gayut ke idak yang penting wajib hug kasih dulu.



kasih siap boleh sound lagi tu kat papa "papa, papa x nampak ke tasih kat sini, ngaper x hug tasih ni, lama dah tasih nunggu ni"


nama pun gfren kesayangan, gayut sambil peluk gfren pun okey, tarak hal punya. cuba kalu aku yang peluk sambil dia gayut, mahu nyer kena sound "emm rimaslah"


3 comments:

syareena said...

memang can tula perangai baby girlkan?
manjesssssss memanjang...

Azie said...

ala kasih kesiannyer bf asik dok gayut je kan.sampai luper nk peluk kaseh

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

syareena
yup betul sekali

Azie
tulah sampai lupa nak peluk, ralik sangat gayut

 
template by suckmylolly.com