Tuesday, December 30, 2008

GORENG PISANG



aper lagi yang bestnyer bila balik kampung?? banyak sangat yang best daripada tak best, salah satunyer petang-petang cam gini boleh makan goreng pisang panas. susah nak carik goreng pisang kampung yang sedap sangat kat KL. payah nak jumpa, goreng pisang kampung pandan yang jual kat tepi jalan pun tak leh tanding goreng pisang kat sini.



aku kalu balik kampung, badan mesti mencanak-canak naik, diet tolak tepi yang penting makan lu sementara ader kat kampung


3 comments:

CuTeMiUt78 said...

pergh.. memang syyiiookkk makan goreng panas2 kan kak.. silap2 hari bulan pak mertua lalu pun tak perasan..heh..heh..heh

eddie dewanaga said...

favorit gua tu kopok lekor...
nampak mcm best!!!!

dakgilachoc a.k.a nani said...

pergh...mmg terlio kak nengok gambo grg pisang ngan kopok lekor tuh...adoila...telan ayaq lio dah ni...=P

 
template by suckmylolly.com