Friday, December 12, 2008

KENYANG + PENAT


alhamdulillah, kenyang perut bertuah aku ni, raya haji ari tu aku x sambut ngan mami n eji. eji x leh cuti so mami kenalah nemankan anak bongsunyer. so last nite mami buat nasi bukhari sempena ganti raya haji ari tu.



x lepak kat bilik sendiri, kasih dah booking nak nengok story Barbie, kat luar lak abang tengah layan Digimon kenalah aku lepak kat bilik mami. aku nak nengok gelora di hati sara tapi mami lak x layan story tu. x perlah nengok kat youtube ajelah. tapi episod 2 ari lepas pun belum tayang gak lagi.


maka aku terpaksa gaklah layan story kat TV3 aje

kepenatan balik dari kampung pun blum ilang gak lagi, nak nunggu story intan pun dah x sanggup, mata ni dah x boleh nak bukak dah, rasanya kalu boleh ditongkat ngan batang mancis nak je aku buat macam tu, dah banyak ari ketinggalan criter intan. sayang tu.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com