Sunday, December 28, 2008

LUNCH



semalam semua bangun lambat dek kerana gi berderat sangat kat Danau Kota, yang pompuan ajelah bangun lambat, rizal asal hari cuti mesti dah wajib bangun awal, cam-cam menda dia nak buat



ita ngan ainie nak balik gak petang tu, puas aku duk pujuk siap aku sound agi kalu rasa nak datang satu hari satu malam aje, baik x yah datang lain kali, nak borak panjang pun tak sempat, aku ingatkan ita bertuah tu akan balik on sunday or monday, so lepas mandi pagi bagai, aku tido balik pas kenyangkan perut my dearest rizal. aku nak balas dendam coz malam gi danau kota tu aku tido lambat giler.




tak puas lagi duk bergossip pasai jantan tetiba lak nak balik cepat. tapi dia dah janji ngan aku yang chinese new year nanti nak datang lagi.




oh yer, pagi tu breakfast pun agak lambat, bih kurang kul 11.00 pagi dan lunch lak lebih kurang kul 3.30 petang.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com