Wednesday, December 03, 2008

MERAJUK LAH.......

aku sebenarnya berkenan ngan casio ni, walaupun dia x secanggih samsung tapi casio ni nipis, tu yang aku duk carik, biasalah kan, rizal kan lelaki, suka tahu sampai ke akar umbi aku lak asal cantik kat mata sudah, dalamnya x tahu lagi, selalu nyer gitulah, pastu balik nyesal.....

time ni aku x nak ikut lagi rizal masuk kedai camera, baik aku neman kasih makan kat sini, aku biarkan abang danish aje nemankan papa. aku nak casio gak, tapi rizal nak samsung, tapi saper yang sibuk nak snap gambor nanti, bukan aku ke?????


kasih gak rileks, no problem ma.......


siap boleh makan minum lagi kat sini sementara nunggu papa ngan abang danish gi tilik camera



2 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

btol tu..laki agi expert bab techno ni.. hehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

setuju 100%

 
template by suckmylolly.com