Wednesday, December 17, 2008

RE-UNION

semalam busynyer h/phone aku asyik berdering aje, kejap member tu tel, kejap member ni tel, rupernya classmate lama-lama dulu nak buat re-union, fifi yang jadi leadnya. bukan untuk ex-student tapi tuk member-member kamcing aje. semua soh berkumpul kat hostel lama kitaorang, pastu baru gerak gi maner-maner. bukan reunion untuk suka-suka tapi reunion untuk tolong member yang ader masalah. aper masalahnya tak lah fifi mention lak kat aku semalam, cuma wajib hadir kalu sayang member.


InsyaAllah fifi, aku x leh berjanji sangat, kalu dapat lepas dari anak-anak, muncul lah aku, tapi kalu ader roadblock kat depan umah aku ni, makanya assalamualaikum ajelah fifi. bila aku cakap cam ni, marah benor fifi kat aku, dia sound aku beb dia cakap "menjak aku kawin ni cam kena simpan lam kotak, nak hangout ngan member langsung dah x der masa, orang lain ader laki ngan anak gak". emmmmmmmmmmmmmm,, itu kotak banyak kecik, susah aku nak kuar lah.....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com