Wednesday, December 17, 2008

DINNER



wo wo wo, semalam aku balik lewat dari opis, kul 10.00 malam baru sampai umah, sib baik mami dah tolong masak, aku pun x sempat nak tapau waktu lunch coz busy sangat. lepas mandi aje aku terus ceduk nasi. lapor giler

last nite masa tangan aku tengah laju menaip, tetiba aje h/phone aku berdering, masa tengah asyik duk sembang, member dah terlepas cakap, ader menda yang berlaku year 2005 yang betul-betul menyebabkan aku cam terkejut giler. time tu aku tengah pregnantkan kasih. tapi nak buat camner, menda dah lama berlalu, cuma pengajaran yang aku dapat adalah "idup di dunia ni jangan jadi terlalu baik"


apapun x kisahlah, cemburu, khianat dengki dah lumrah alam kan. saper-saper yang ada kelebihan sikit x kiralah dari segi harta or whateverlah mesti ader yang x senang hati. Nasihat papa senang aje "jangan duk pikir hal remeh temeh yang penting jaga laki ngan anak baik-baik"



apapun makan tetap kena makan....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com