Tuesday, December 16, 2008

JOM BREAKFAST

aku turun kat tingkat seri, nak makan roti canai, kat tempat aku tu ramai sangat lah orangnya, segan lah pulak, roti canai pun 2 biji aje yang rizal beli. ngam-ngam khas untuk aku ngan cik seri aje. so bila laki aku dah beli ni, seri ko x reti-reti lagi ke nak taruk lam pinggan.

semua serah kat seri aku cuma nak makan aje, kalu datang kat tempat aku, akulah yang kena idang, so aku bertandang ke umah seri, seri lah kena idangkan??? betul tak??

aduh mak, seri ni memang pengumpul newspaper lah, bukan nak jual tapi tu semua ader kena mengena tentang artis-artis kat malaysia, dia ni kan fanatik ngan artis malaysia. semua newspaper tu tunggu untuk digunting oleh cik seri coz cik seri kita ni nak tampal kat lam buku yang semuanya tentang artis malaysia, luar-luar negara x mainlah.


surat khabar kat bawah kaki aku ni kalu berjual mahu lepas nasi padang sebungkus ni. lego ajelah seri daripada menyemak kat bawah tu.....macam kat umah dia lah plak jadinya.




lepas makan seri terus call rizal, tima kasih daun keladi

3 comments:

atty's said...

Singgah sat

Shopaholic Mama said...

Sayang betul you kat Seri sampai kena hidangkan makan :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
tq

shopaholic mama
sayang sangat, dia baik giler

 
template by suckmylolly.com