Tuesday, December 16, 2008

ROTI CANAI

pagi tadik lam kul 10.00 pagi rizal drop jap kat opis aku antor roti canai. selalunya kalu my dearest rizal breakfast or lunch dekat-dekat ngan opis aku mesti dia tapau untuk aku ngan seri. x derlah setiap ari tapi asal dia breakfast or lunch kat sini, habuan untuk aku ngan seri mesti ader sekali.

terima kasih yer....tuan besar


setiap ari rizal wajib bagi duit belanja kat aku, x aderlah banyak tapi cukup untuk makan satu ari duk kat opis. so setiap pagi dia kenalah huluq bagi kat bini dier pastu time dia datang mengejut camni mesti dapat lagi. tu duk seluk poket nak bagi ongkos tambahan. ari ni x leh balik ngan rizal kena naik LRT. so ongkosnya kena tambah. oh ya, rizal kena bagi aku duit coz aku x pernah bawak card bank datang kerja atau dengan kata yang lebih tepat aku jarang giler bawak purse. kalu aku tahu nak merayap cam ari jumaat ngan seri baru aku bawak purse kalu idak lengang kangkung aje aku gi opis bawak h.bag yang hanya ader h/phone aje kat dalam, pengalaman ngeri kena ragut 2 kali terus mengajar aku erti takut or fobia lagi nak bawak duit. lagi satu aku ni pantang ader duit dalam tangan, asal ader fulus aje mesti aku nak gi melabur kat nichii or kat kedai kain jalan TAR. semua ni gak cara untuk my dearest rizal buang tabiat giler bini dier suka menyopping.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com