Friday, December 26, 2008

NGEMAS

ari cuti gam gini aku dah pasang niat nak ngemas rumah bagai. aku mulai ngan pakai alas meja, sebenarnya aku malas nak pakai coz cepat kotor, anak-anak aku aku dah mula ratah milo abis semua jadi comot, tapi x perlah sekali sekala kan??? aper salahnyer

sarung kusyen pun aku dah tukar, mami soh aku tukar langsir sekali tapi waduh penat ah, tukar sarung kusyen pun dah berejam amik masa, tenaga pun dah x der sangat, nak mintak tolong ngan eji dia dah selamat bercuti kat somewhere in the world.


bilik pun dah tukar langsir kat tiang katil, kalu pakai yang gini confirm abang ngan kasih memang x akan gantung gayut kat situ dah.



4 comments:

a.b geldofg said...

aku tgk/baca semua kt blog akak ni....tapi aku komen satu je kat sini.....keluarga bhgia....hehehehe...salam ye

CuTeMiUt78 said...

wah.. mood tgh rajin kan kak..

attyfir said...

canteknya katil rose..suka tgk..romantis..

Nurmala Mazlan said...

wak!!!!!!!!
rajin nyer ngemas nih

 
template by suckmylolly.com