Friday, December 26, 2008

WATSON, MID POINT

balik pada breakfast kat kampung pandan, aku soh rizal turunkan aku kat restoran ariff, nak tapau roti canai for mami, eji ngan abang. rizal nak gi kedai potong ari ni, carik barang sikit. sebab tulah dia tak ikut aku ngan kasih.

tapi x naklah beli kat sini lagi, kuah dhal dia tak beraper sedap




pastu kami nak gi Watson jap, nak gi beli barang mandian dan wangian anak dara aku sorang tu...


hak mutlak diberikan sepenuhnya pada kasih untuk beli barangan mandian dan wangian....especially yang ader gambor princess, asal nampak aje mesti nak amik, bfren dia dah bagi RM50 soh beli barang mandian dan wangian, kasih punya tak nak share ngan orang lain. "Punya tasih x leh pakai okey".

aku nyer mascara dah suam-suam kuku nak abis, kebetulan ader discount 20% so aku rembat satu, alah kasih punya baru RM35.00 aje, ader balance lagi kan? aku tambah lam RM10 lebih dapatlah mascara ni. x adil tau bfren dia ni, kasih duit kat gfren dia aje, kat aku jeling pun idak.


pilih kasih, jangan x pilih, lama weiii aku nunggu anak dara sorang ni pilih barang, agaknyer kalu dah besor nanti, berejam duk sini, baru 3 tahun pun dah 1/2 jam aje duk pilih barang

1 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah..kasih kemain lagi ya dah pandai sekarang.. emm.. biasa la kan kak.. budak perempuan.. mesti la nak memilih yg dia suka..

 
template by suckmylolly.com