Friday, December 26, 2008

aku malasnya nak ikut rizal gi breakfast, rasanya aku nak katup aje mata sampai tenghari nak berehat puas-puas ari cuti gini, aku memang dah pasang niat, tengahari karang nak tukar sarung kusyen dan tukar langsir katil bagai. dah rimas aku nengok dah naik kepam sarung sofa aku tuh.

so ari ni banyak kedai tutup wahlal krimas, kami gi Kampung Pandan nak makan nasi berlauk


kasih pagi-pagi buta gini tak lalu nak makan, jaga body katakan



aku kalu bab makan, aper pun lalu, tolak kayu ngan batu aje


nasi berlauk kak mah kat kampung pandan ni memang best

abang danish tak ikut, tak sampai ati nak kejutkan abang, malam tu abang tido kul 3.00 pagi nemankan aku update blog. kesian, tak mo kejutlah, kasih kalu bfren dia bangun of cozlah dia pun sama bangun, kecuali kalu kasih tido kat bilik mami, mahu sampai kul 1.00 tak bangun lagi


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah, sampai kul 3 pagi.. akak update blog... rajinnya

 
template by suckmylolly.com