Monday, December 15, 2008

PIKOM


finally, eji ikut gak kehendak ati aku. dari Low Yatt lagi aku dah berkenan ngan laptop red color, tapi bila sampai sini, red color cam x menarik ati lak, skin dia agak kasap so kalu terkena ball pen mesti calar punya. eji cadangkan soh aku amik skin yang jenis licin n berkilat.


aku hangkut gak mami ngan anak-anak masuk sini, eji dah jumpa laptop yang sesuai yang aku selepas hampir 4 jam eji duk kat dalam ni sorang-sorang



so sekarang tinggal nak bayar aje


penerangan yang lengkap diberikan pada eji yang celik IT compared ngan aku yang buta IT, laki aku lagi senang, bulat-bulat serah kat aku. dia cuma tahu kuar ongkos aje. jangan kacau dia nak buat account sudah, lain criter x nak tahu, yang rizal tahu balik umah mesti bawak laptop.


aku memang x minat alam-alam IT ni, yang aku tahu cuma guna internet ngan menaip aje. ngok giler aku bab-bab hal cam gini, nasib baik ader adik yang celik IT. eji amik masa yang lama coz duk compared brand, duk compared yang maner bagus, duk compared harga, macam-macamlah, tapi sikit pun x mengeluh letih. terima kasih pada eji yang baik ati nolong angoh carik laptop.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com