Monday, December 15, 2008

BERCINTAAAAAAAA

bercinta betullah nunggu eji, dah x der tempat lagi aku nak lepak, kat KLCC perrhhh ramai giler umat manusia, aku memang fobia ngan tempat-tempat sesak cam ni, takut anak hilang. pengalaman abang danish yang hilang kat sogo dulu telah menyebabkan aku memang fobia tempat-tempat ramai orang cam gini. patutlah my dearest rizal suka bawak anak jalan-jlan kat Mines, coz kat sanerlah x derlah sesak giler cam kat sini.

aku rasa dah nak tercabut kaki coz lama giler nunggu eji, anak-anak pun cam boring, puas duk kat dalam, kami semua duk lepak kat luar pulak, cam tulah bergilir-gilir, ujan benti kami lepak luar, ujan turun kami masuk dalam KLCC.

kalu dalam masa sejam lagi eji x abis lagi survey aku nekad nak soh rizal amik anak-anak dulu kat sini.



tapi anak-anak aku mulut aje cakap boring, bila aku call papa soh datang amik, merayu-rayu lak x nak balik lagi, so camner criter tu


0 comments:

 
template by suckmylolly.com