Monday, December 15, 2008

KLCC

aku rasa cam lebih selamat dan selamat kalu abang ngan kasih main kat sini, x derlah aku nak berlari kesana-kemari kejor abang.

aku gi tukar duit syiling banyak-banyak, biar abang ngan kasih leka main kat sini










puas duk main, perut mesti lapor, anak-anak aku favoritenya mcdonalds, so walaupun aku dah muak, nak x nak kena gak makan



kalu dah perut besar, mulut aje cakap muak, tapi bila order mesti x hingat punya, eji sorang aje yang x leh makan, kesian kat mak ucu, dia gi ronda-ronda kat PC Fair cari laptop untuk kakak nyer, lagipun eji minat menda-menda camni, aku cuma tahu nak pakai aje, lain criter aku x minat nak ambik tahu.


makan kenyang-kenyang yer anak-anak, lama lagi kita nak nunggu eji pilih ni

0 comments:

 
template by suckmylolly.com