Monday, December 15, 2008

PLAYGROUND

aku cam x sampai ati nak ninggal anak-anak ngan mami kat sini, abang danish lak nakal sikit, kenalah berjaga-jaga gak, lagipun playground dia besar gabak, kalu ilang ni harus kecoh nak kena carik. lagi pun masa aku nak ninggal anak-anak kat sini ngan mami, aku nengok ader sorang pompuan tu terjerit-jerit duk panggil anak dier, sampai menangislah akak tu duk carik anak dia, memang jumpa tapi mesti dia cuak gak ni, takut anak ilang.

tapi mami cakap, mami boleh handle, apa pun aku tetap ngan decision biar eji ajelah yang masuk PC fair tu pilihkan laptop untuk aku, time nak beli baru aku masuk ngan anak-anak



aku ngan anak-anak x pernah datang sini, 1st time..memang best coz playground dia besar tapi aku x leh nak lari cam pelari pecut carik abang coz aku pakai wedges

keadaan dah x leh terkawal, aku ajak anak-anak gi makan mcdonalds aje lah, aku ngan mami dah x leh handle keadaan abang danish yang ke sana-kemari, dah x der suara dah aku nak terjerit panggil nama abang.





0 comments:

 
template by suckmylolly.com