Monday, December 01, 2008

RIHANA'S 1ST BIRTHDAY

we were invited to rihana's birthday party. doket aje from our house.

giler beb, besar-besaran birthday party anak cousin aku ni. tapi aku tabik spring kat wife cousin aku ni coz she did a great job on the Barbie Cake and Cupcakes.

makanan dia perrhhh best giler, catering yang dia amik ni memang ader class lah. sedap betui, ABC dia lagi power






aku dah kekeyangan makan, masuk kandang kambing kenalah mengembek kan, aku nak gi umah sedara aje terus saut pakai seluar panjang, bukan hipokrit tapi menghormati sedara-mara aku kat situ. Time ni abang ngan kasih dah tak tau ke maner menghilang, depa berdua had a great time playing with all the kidos.

Happy Birthday Rihana. muahhhhhh

2 comments:

Sitie BUm BUm said...

ingtkan rihanna penyanyi tu..hehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah pasai, junior rihana

 
template by suckmylolly.com