Saturday, December 27, 2008

ROTI CANAI SEDAP



aku memang giler makan roti canai kat sini, asal nampak kelibat kedai ni aje mesti teringat kat roti canai sedap.  pagi semalam sampai opis, swipe kad lu pastu kuar balik ngan rizal gi breakfast. kami nak discuss something, tapi x leh kat umah coz payah lah, time nengok tv, kena bercerita kat anak-anak.  time tido x leh discuss coz nanti kasih doh diam, dia nak tido, ganggu aje.....




sekarang ni menjak tahu makan roti canai kat sini, sebijik sorang tak mainlah, tak cukup, laki bini kena makan satu setengah sorang, baru kenyang perut.






kuah dia memang lumayan, aku nengok ader awek tu bukan takat seketul kaki ayam yang dia duk amik, berketul-ketul. gilerlah, dah aku nengok dia pun amik banyak, pas ni kalu pergi confirm amik 10 ketul kaki ayam.





Alhamdulillah...............



perkara yang kami discuss tu adalah berkaitan ngan balik kampung, rizal nak balik kampung abiskan cuti tahunan, tapi sayangnya aku anak beranak x leh ikut, wuhhhhhhaaaaaa, bonet kreter laki aku penuh ngan barang kreter adik rizal.  aku nak majuk ah cam ni, aku pun nak balik gak, nak nengok abang ngan ma




1 comments:

Unclenuar said...

kat mana tempat nih?

 
template by suckmylolly.com