Thursday, December 25, 2008

SAYANG SANGAT


kasih kesayangan rizal ni sayang sangat kat beg barbie baru tu.  kasih x sabar-sabar nak gi sekolah nak pakai ngan uniform baru.  begitulah rutin kasih setiap ari lepas aku belikan beg barbie ni, setiap hari mesti duk telek.



puas telek masukkan balik lam plastik takut dirty



kita semua usiklah nak pinjam beg ni, langsung x kasi, kedekut giler, takut dirty lah, ni beg untuk orang small cam kasih lah.  selagi boleh bagi alasan, selagi tulah kasih asyik bagi alasan kerana tak sanggup bagi orang pinjam.




harap-harap kasih sayang lah beg tu selagi tak rosak, jangan sebab baru aje sayang, bila dah buruk campak aje kat tepi, kalu kasih buat camtu, nanti mama x nak buykan beg lagi.


1 comments:

Shifu67 said...

Semalam pegi KB Mall... anak bongsu aku tu dah sambar beg sekolah disney yg ada gambar cam ni la, RM120... dia sengih kat aku, aku angguk... masuk troly. Tapi dah kantoi dgn mak dia....

"amboiiiii... tak yah, letak balik, beli beg biasa je sudah"

cam tu la lebih kurang ayat mak dia.... hehehe

lepas tu beli beg disney yg tak ori... ada gambar cam tu gak RM30 je. Mujur jumpa gambar & colour yg sama.

 
template by suckmylolly.com