Monday, December 22, 2008

TIRED

see, semua anak-anak aku kepenatan, abang lagi lah letihnyer coz dia main air tak hingat punya sampai legam jadi badan abang

kasih lagilah, terus lentok kat katil, suruh tunggu nak ampor cadar lu langsung x dengar, yang dia tahu terus lentok kat katil


laki aku, tak tahulah aper yang dia penat, nak kata terlibat ngan games, aku nengok langsung tak campur, nak kata berendam kat dalam air pun idak. tapi balik umah dia boleh cakap penat sangat. mungkin penat nunggu bilalah bini aku nak ajak balik kot



2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

heheheh...cik abg akak penat otak kot..siannya nengok anak akak tu..tertido atas tilam tnpa cadar...letih sgt erk smpi x nyempat nk lena..:)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah letih sangat sampai x sanggup nunggu cadar diampor kan dulu

 
template by suckmylolly.com