Monday, December 22, 2008

DINNER

gi beli burger jap, anak aku lapor semuanya

anak-anak aku bangun tido kul 10.00 malam, perut masing-masing lapor, aku masak sardin ngan telur dadar, lauk yang sangat ringkas. tapi anak-anak tak mo makan nasi nak makan burger.



abang danish kalu makan 2 biji burger, sebijik memang x cukup, mesti nangis mintak lagi kalu beli sebijik aje



cousin aku dari JB pun dah datang balik umah, dia ni 2 minggu duk JB, dua minggu lagi duk kat umah aku, gitulah gilir-gilir


2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah hebat...mkn 2 biji burger...klu kita nak abiskan sebiji pn kdg2 seksa...ni kan pula 2 biji...tp tu kdg2la..=P

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah badan dia semakin ari semakan nak menaik

 
template by suckmylolly.com