Thursday, December 11, 2008

UJAN




kat sini masa aidil adha ari tu, sekejap hujan sekejap tak, so kiranya cuaca x beraper elok sangat untuk gi berjalan-jalan, plan nak gi pantai pun kena cancel, maka kami anak beranak kena buat aktiviti kat umah

kasih of cozlah busy ngan h/bag yang ader pelbagai khazanah kat dalam


papa ngan abang lak sibuk cari criter baru nak nengok, bagusnyer kat umah atuk pa ni, latest nyer DVD mesti ader punya, depa laki bini pantang ader kuar story baru mesti beli punya, x kira lah cartoon ke, melayu ke, orang putih, idustan ke, semua nya layaaaaaaan aje


abis nengok DVD, abang ajak papa gi surau depan saner, nengok orang duk sembelih lembu, x silap aku ader 5 ekor lembu nak kena tumbang, dari umah papa memang nampak tapi x jelas sangatlah, ajat di ati aku pun nak gi sama, tapi seganlah, yang ramainyer lelaki kat saner, so rizal ajelah yang neman abang.





actually surau tu dekat aje, seberang saner, tapi surau tu duk kat lam pagar yang amat lah luasnya, ader shortcut tapi rizal x tahu, tu yang menapak jauh berjalan, bila dah sampai umah, baru tahu ader pintu terdekat kat sebelah saner, buat penat aje laki aku duk jalan. so anak sulung aku x gi lama, sedih, x sampai ati nengok lembu nak kena sembelih, balik tu abang duk nangis kat riba aku nanya kenapa lembu tu nak kena sembelih?


0 comments:

 
template by suckmylolly.com