Thursday, January 22, 2009

HADIAH



as usual, kalu dah aku yang amik kat tadika, aderlah menda wajib yang aku akan beli untuk anak-anak atas kerajinan mereka bangun seawal pagi untuk pergi skull. setiap sorang boleh pilih aper saja yang mereka nak tapi sorang satu aje. kasih as usual lah kan, tempatnyer kat alatulis aje, toys ni kureng sikit.

abang danish memang suka ngan toys, so kat sinilah tempat abang. berejam duk nunggu abang nak pilih


tapi bila dah pilih soalan wajib dari abang "yang ni boleh tak mama"


3 comments:

atty's said...

kalo fir lak..tanya..camtu gak..tp seblom tu.mama ade duit tak..?

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya.. dpt pezen lagi.. bagus2.. memberi semangat utk g skull kan kak

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
pandai fir, soalan tu lagi bagus dari tanya "yang ni boleh tak"

cutemiut78
tulah kena sogok selalu

 
template by suckmylolly.com