Thursday, January 22, 2009

KASIH OH KASIH



aku lum pernah jumpa lagi manusia yang marah-marah ngan vontot sendiri sebab nak membuang air besor. mentang-mentanglah perut dia kempis giler. sombonglah, esok-esok bila makan sikit aje perut dah boncit, baru tahu langit tu tinggi ke rendah. ader ke patut budak kecik sorang ni mengamuk-gamuk sebab marahkan vontot dia yang nak buang air besar. dia marah camner tau "kenapa dia nak kuar ni, kasih dun want dia kuar, tapi dia asyik nak kuar aje, mami marah lah kat vontot tasih ni"





tu yang nenek dia gelak, tak tahu nak bagi jawapan aper, dah nak kuar biarlah kuar, maner boleh di tahan-tahan. tapi kasih terus marah sampaikan menangis marahkan vontot dia yang nak buang air besar. terjerit-jerit duk marah sambil pukul vontot sendiri. lawaklah budak kecik ni.



10 comments:

rieda96 said...

lawakla kasih ni...

CuTeMiUt78 said...

kah..kah..kah.. memang lawak sesangat kak.. ada ke patut cenggitu punya gaya.. kasih..kasih..

Mak Su said...

masyallah!!

(tepuk dahi)

BurungBelatuk said...

budak2 biasa la...nak wat camner...tersenyum sorang aku baca n3 ko nih....

D.O.U.B.L.E...S said...

kasih pakai pampers lagi ke??chumell betul dia....naper marak kan vontot tu kasih.?.biar la dia nak kuar....nanti tak kuar mengamuk kasih nanti baru tahu.....

Y u Z z 9071 said...

hahaha..

aduhai...kasih belum mengerti..

lawak laa

one love said...

lawak gila!

hehehehe

ai said...

wakakakakakakaka!!
lawak sungguh la kasih ni. adohaiii..

liwaniel said...

hehehe..kelakar la kasih ni...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rieda96
tulah dia memang selalu wat lawak pun

cutemiut78
tulah, selalu cam gitulah

mak su
selalu lah cam gini

burung belatuk
tulah budak-budak kan

double s
still kena pakai, dia selalu lupa nak cakap "mama nak......."

yuzz9071
tulah dia belum mengerti akan kenikmatan membuang

one love
memang gini pun selalu

ai
liwaniel
memang cam gini pun selalu

 
template by suckmylolly.com