Sunday, January 18, 2009

KASIH KU SAYANG


tujuan utama aku datang sini adalah sebab nak bawak anak-anak naik kuda. murah jugaklah kalu anak baru dua, kalu anak empat, mahai jugak. naik kuda satu pusingan RM1.00, pusingan dia pulak aduh mak kecik aje. so anak aku setiap sorang naik 10 pusingan. tapi cam 5 kali pusing pastu rehat jap, pastu naik lagi. anak dua boleh lah 10 kali pusing, baru RM20.00 tapi kalu anak empat tak RM40.00 jadinya.





masa pusingan pertama, uncle ni yang bawak kasih, bukan main suka lagi anak dara aku naik kuda








pusingan kedua, abang kurus ni lak yang bawak.



7 comments:

Zuer said...

best nyer...budak besar mcm Zuer nie boleh naik tak?
nak rasa gak naik kuda....

nieja said...

alaa comey nye kasih..
mesti xcited die nak naik kuda
ehe

ai said...

huii...kalau aku anak banak, rabak duit woo!! ;p

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

zuer
boleh, murah aje RM1.50

nieja
tulah excited giler nak naik kuda

CRAZY BEAUTIFUL88 said...
This comment has been removed by the author.
dakgilachoc a.k.a nani said...

isk...abg kurus tu ensem la kak...ngahahaha...comelnyer kasih naik kuda..hepi dia erk..kemain lagi...:)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

dakgilachoc akak nani
tulah akak pun nengok abang tu encom

 
template by suckmylolly.com