Sunday, January 18, 2009

TAMAN TASIK TITIWANGSA 2




sekarang kami nak menuju ke ladam kuda, abang ngan kasih teringin nak naik kuda



on the way nak gerak gi saner, depa semua kena lepak kat sini lu, sementara aku borak ngan member lama aku masa form 5. dah lama benor kami tak jumpa, sejak aku belajar n kerja kat KL. perkara yang menyakitkan bila khairuddin tak kenal aku, tak cam aku sebab aku berisi, dia cakap muka aku lain benor. waduh ni semua akan menguatkan lagi semangat aku tuk diet oh diet.




lama jugaklah depa semua duk nunggu aku, hampir kat sejam aku duk bual ngan khairuddin, banyak menda nak diceritakan.





disebabkan abang rahman n khairuddin dah sound aku BERISI maka aku kena gigihkan usaha gak.




bestnyer taman ni coz dia ada 3 peringkat.....1. untuk baby lagi kot 2. untuk umur cam anak-anak aku dan 3. untuk budak sekolah rendah. agak akulah coz dia ader buat 3 tempat berasingan.





tapi kasih tak kiro, semua dia redah


5 comments:

eddie dewanaga said...

nak kurus senang je rose, cuti mkn nasik dalam seminggu 4 kali, gantikan dgn roti...

member gua buat, memang jadik laa...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, aku nak benti makan nasi punyalah hazab eddie

CRAZY BEAUTIFUL88 said...
This comment has been removed by the author.
CuTeMiUt78 said...

best la dpt main2 kat playground.. klu mirul harus le takmo blk dah

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
samalah ngan kasih

 
template by suckmylolly.com